czwartek, 24 stycznia 2013

Akcja USZYJ JASIA

BIORĘ UDZIAŁ I ZAPRASZAM


Przez przypadek przez udział w candy u agnieszkak natrafiłam na powyższy banerek zainteresowana powędrowałam dalej i trafiłam na blog Eko-ubranka postanowiłam namówić mamę, aby uszyła podusię bo mam w szafie kawałek bawełny w pszczółki i biedronki kupiony kiedyś na pościel dla Zosi i pomyślałam, że napiszę też o tym u siebie posta bo akcja jest tego warta :) gdyby każdy z nas podesłał jeden jasiek to już by mieli pewnie górę jaśków :D Z tego co doczytałam to szpitale w Krakowie i Bolesławcu są już zaopatrzone w jaśki teraz dziewczyny szyją jaśki dla szpitala w Wołominie i Bielsku Białej i jak czytam to widzę, że hurtowe ilości szyją i wysyłają :) Myślę, że na dniach pokażę nasz jasiek :)

6 komentarzy:

  1. szkoda że ja szyć nie umiem :/

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz podesłać resztki materiałów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo muszę o tej akcji poczytać bardziej i z przyjemnością takiego jasia zrobię:)) może to będzie moja motywacja, żeby pożegnać "lenia" :))) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna akcja, czekam na zdjęcia Twoich jaśków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja na zdjęcia Twoich (organizatorka;) ). Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Może ja też zrobię, ktoś zbiera te jaśki?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony nam czas i wszystkie miłe słowa :)